rebeccagumse

Alla inlägg under oktober 2010

Av Becca gumze - 30 oktober 2010 09:30

Ja nu har vi kommit till söderhamn ...och de ser jätte dött ut x)....jag sitter och lyssnar på musik och vänatar på att vi ska åka men en kvart kvar ;p  jag har ont i rumpen x)

 

Av Becca gumze - 29 oktober 2010 22:51

ja nu skriver jag lite snabbt :) har packat gick snabbt ..eller inte ;P


laddar mobilen och datorn nu måste ju ha något att göra på bussen ;) ska sitta i bussen i 3 timmar och 50 minuter sen bil till gimo  sen får vi se vad som händer där och om de har blivit vinter där nere :P uchs om de har de då måste jag gå istellet för cykla :S

haha och de tänker jag på x)


sitter och lyssnar på musik nu och skriver med folk :)


kan erkänna en sak tror jag har tappat min dator för många ggr x)

den dampar lite halft *host*halft *host*

haha okej lite mer än halft x)


gnatt :)<3

Av Becca gumze - 28 oktober 2010 23:06

Och nu ligger vi och pumpar musik vi har varit på garden idag. :) Almas hund ludde tar upp hela sängen så mab ligger som en korv :o men gnatt nu då :)

Av Becca gumze - 28 oktober 2010 16:15

är hos alma nu då :O:D  

Av Becca gumze - 24 oktober 2010 23:39

uch vill inta .........................

vill inte ha den här smärtan fyfan !

hur kan så lite  brytta ner en så snabbt ..................................



Av Becca gumze - 24 oktober 2010 22:48

idag har jag inte gjort mkt vaknade kl 12 satt vid datorn ett bra tag sen fotade jag lite sen kom mamma hem och gjorde mat eller ja hon och stickan :))

sen har jag inte gjort nå mkt me vid 6 tiden färgade jag håret sen halv åtta tog vi in hästarne sen åt jag lite sen va de sängen nu då :))   min meddecin hjälper inte just nu känner jag faan ! :S asså jävla skit medecin och nu har jag fått några jävla knölar på hanlederna   och dom går att flytta på sidan och så :S och ena gör ont :S jävla skit medecin :S vill inte äta den ! 

meen ne nu måste jag sova gnatt :)

Av Becca gumze - 23 oktober 2010 21:40

shit vad ont i ryggen jag har.. säger de bara någon som vill bytta säng med mig ?:')

idag har jag vart dukig och hjälp till med att bära in ved och fixat i stallet :))

sen igår gjorde jag snoddas  ett + de :)


idag blir en lungn kväll chips och läsk och någon film kanske :)

ska nog färga håret i morgon :)


sen skola på måndag alma skulle nog med mig hem om jag har fattat rätt :)


  Mormors Katt :)<3

Av Becca gumze - 21 oktober 2010 19:15

sitter och kollar på simpson just nu på 6,an och skriver med söt alma :)<3

  Min tavla :')

Ovido - Quiz & Flashcards