rebeccagumse

Alla inlägg under juli 2010

Av Becca gumze - 30 juli 2010 22:39

idag vare en slapp dag vart stallet och sen hem och äta har sovit och städat hela dagen typ :P sitter nu och kollar på dino med nelly ..

ne nu drar jag pöss pöss

Av Becca gumze - 30 juli 2010 22:32

va med mimmi till stallet idag eller ja nu på kvällen nice de gick jätte bra för mimmi att rida tyckte jag iallafall :) gick väll bra för mig med men han va busig lil poppen :) han tvärvände med mig så jag höl på ramla av x) och fan va stark han är men ja han drog med mig 2 gånger in istallet fyfan och jag tycker de bara är kul men han får ju inte föra så , men jag sitter ju och bara  skrattar och försöker stana han ;P 

men imorgon drar mimmi och jag till stallet tidigt på morgonen nice de vi ska va där hela dagen tyyp ;P

kort kommer någon dag ;P

Av Becca gumze - 30 juli 2010 09:01

va fan är de för fel på mig jag vaknade 8 ;O vad är felet lixom va fan man ska inte vakna 8 ! måste äta frukost tror jag fast jag är inte säker om jag får säga så vet inte om jag orkar :P

måste köpa hårfärg men vet inte vilken färg om jag ska fortsätta med blont eller bytta färg :)

fin väder idag tror jag :)

men herrå :)

Av Becca gumze - 29 juli 2010 22:50

är fett trött kan jag bara säga ;P saknar min simba och baffy och kaninerna (utan namn ) kom på namn till 2 kanin hanar är ni snälla :)

har börjat fått utslag på händerna igen lite små läskigt ;P

är jätte jätte trött , riner tårar ur ögonen på mig för att jag är så trött xS

ne nu  säger jag godnatt <3

 

Av Becca gumze - 29 juli 2010 19:11

va med kusin in te stan idag nice de ;D

köpte

1par lackleggins 199 kr

1par jeans shorts - 99 kr

rakhyvlar 75 kr

1par trosor 45 -kr

1 linne-50 kr

allt sammanlagt - 468 kr :)

ja vart inte mer än så :)

nu va jag duktig :D

börjat fått jätte ont i hanleden igen :S

 va min dag med kusin :)<3

Av Becca gumze - 28 juli 2010 17:15

så jäkla dryg dag om jag får säga vad jag tycker asså -_- funderar på att sova hos pia och sen ta ett bad :)

nej nu har vi främande :)

vet inte riktigt hur de blir :P

Av Becca gumze - 28 juli 2010 13:55

har åkt hem nu har precis åkt igenom lejsta så ja :) och bilen är damp x)

Av Becca gumze - 28 juli 2010 12:17

jag har ont i roompan :O dom lyssnar på konstig musik säger jag bara :O

Ovido - Quiz & Flashcards