rebeccagumse

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Becca gumze - 18 juli 2010 23:34

ja nu sitter jag hos pappa vi i uppsala kl 12;45 fick subway meny av haan så då vart jag glader . buss resan va dryg typ :P

och jag har ridit idag och en shettis red jag täönker jag och en fet shettis på 107 cm och jätte rund mina ben va på hans mage och de ska dom inte :O  jag red med mimmi och hon red shakira tror shettisen hete poppe men han va rätt så stark men klarade han :) jag/vi skrittade,travade,galopperade :) sen cyklade jag och mimmi till gimodammen va nice sen såg vi på film hos henne spelade lite fotboll och åt glass,jordgubbar :D nu sitter jag och kollar på en komedi med pappa och bror min   ska ringa älsklingen snart tror jag :)  sen så ska jag väll  sova kanske ska rida i morgon :') eller hur de nu va iallafall följa med mimmi :)

men aja godnatt på er <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards