rebeccagumse

Alla inlägg under augusti 2010

Av Becca gumze - 31 augusti 2010 22:34

ja jag är sjuk nu så har bara kollat på tv och suttit vid datorn idag :/ har feber , är snorig , förkyld och ont i halsen :S

och jo vad mera jag har en lös tand :S

men är fett trött så tänker sova nu :) pösspå er :)  

Av Becca gumze - 31 augusti 2010 14:44

  den här eller -->vilken ?:)

Av Becca gumze - 30 augusti 2010 21:36

Gammal låt men grymt skön :))

ska se film med bror min nu på kvällen :))

så godnatt :)))  

Av Becca gumze - 30 augusti 2010 16:57

ja nu är jaf hemma snart mat sen efter maten ska jaag rida  blir nog på bana :)

ähm blir nog något hinder ber linus ta kort :))skol dagen va okej fick åka buss typ glad x)hade mentor , matte , engelska, idrott , syslöjd :))

men aja nu ska jag äta :))

Av Becca gumze - 29 augusti 2010 22:16

Tjaa, http://almaasvensson.bloggplatsen.se/ här :)  idag så har jag varit på match, och becca följde med :) så hon tog kort med min kamera :D


sen så har vi varit ute, va med lucas :)  sen gick vi in ;d    men iaf,

becca sötnos sleeeeeeepar här inatt igen :))<3

skola imorgon, kul fast ändå inte ;s hahah,




becca sitter på min säng och skickar MJUSIK från min mobil till hennes :p <3

jag har BÄST  MJUSIK på min mobil (a) satt det är ju dääärför ;)


men ni kan ju kolla min blogg ;) jag ska lägga upp bilder sen idag i den med, men  nån bild blire ju nu oxå :)




    

:D

Av Becca gumze - 29 augusti 2010 15:53

va med alma och lucas igår från kl 6 vi grillade och hade kul :D

sov hos alma och ska göra de idag igen :))

va på deras fotbolls match idaga de vart 3-3 dom spela mot sveg tror jag de va :P

men aja snart ska vi äta , blir våfflor , ( de åt vi te frukost också :D

Av Becca gumze - 27 augusti 2010 11:29

åmen ååh hur ska man förklara ? va värsta nice dag/natt ååh :D först gick vi typ  någon tipspromenad sen  något sånt skit igen :P sen vid 22-01,00 så böjade vi grilla och hade masser med kul asså :D , jag saga, nisse, linnea, jessica, lucas,jonny :D värsta nice ju :D sen någa nior :)) fyfan asså va skrämd vi vart xD v i va 7 i ett enmans tält några ggr sen sov vi 6 stycken i de ;Deller ja sov och sov xP säger att jag vill göra om de för de vill jag ;D kom hen vid 10 tiden idag sen haar jag bara tittat på tv och ska rida senae idag tror jag :))

 ledig fån skolan också som att vi va där hela  kvällen ( vi sov ju där ) :))

bilder kommer :)

Av Becca gumze - 26 augusti 2010 06:36

heej snart ska jag till skolan  så ja idag ska vi typ städa skolan och sånt skit :P sen blir de örratjärn eller vad de nu heter :P men måste gå nu :P

Ovido - Quiz & Flashcards