rebeccagumse

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Becca gumze - 19 augusti 2010 22:04

idag va mamma jag stickan och linus till sundsvall jag fick hårfärg  vart svart så ja :P

ääh ja händer typ inget :P så ja har inget att skriva :P   tyvär superbålig bild men iallafall :P

Av Becca gumze - 19 augusti 2010 00:54

jag va med min alma svensson i onsdags och hon är helt jävla bäst kan ni fatta hur kul jag hade idag ? ;D vi åkte 4-hjuling och ååh fyfan vad kul vi badade nästan men vi solade och fotade :D hon red arne och de gick super ju :)  har massa bilder men tyvär så går inte bilderna in i datorn :S har någa ego bilder hahah xD

sen lekte vi med kaninerna .*)

nej i morron ska jag till sundsvall :))

ska typ  lägga mig nu tror jag eller ja om ett tag :P

pöss på er <3

   

Ovido - Quiz & Flashcards