rebeccagumse

Alla inlägg under september 2010

Av Becca gumze - 25 september 2010 09:57

Nu åker vi genom iggesund ,åkte kl 8 i morse är sjukt trött just nu men kan inte sova :s

Av Becca gumze - 23 september 2010 07:51

har inte haft ork att blogga nu i veckan och skulle lägga in bilder på bloggen i söndags men så klart dampade kameran och de :S sen har jag glömmt de :/

hade iallafakk en kul kväll saga linnea sofie och elin :)

vi skulle tälta men de vart bara till typ 4 tiden ? för sen började de regna och sofie elin och linnea gick in sen låg jag och saga dä ute ett tag sen gick vi också in ;P

måndags- hade vi idrott och dom där vanliga lektionerna :P

tisdag-tråk dag bara måde dåligt när jag kom hem :S(min under bara mobil kom )

onsdags-hemma och sjuk




idag är man hemma och sjuk fort farande :/

 

Av Becca gumze - 23 september 2010 07:34

           vem bar den bäst av Miley cyrus eller  jessica struop ??

Av Becca gumze - 23 september 2010 07:15

 

Omg haha garv asså x) paris hilton vart in låst av japaneser i ett flygplatshotel för dom ville inte ha in hon i landet för hon är dömdsom brottsling för sina droger . och japaneser är stränga på de .


Av Becca gumze - 15 september 2010 22:02

ojha kissie kan inte sjunga ända hon kan är att blogga .:P kände för att lägga upp den här ;D

Av Becca gumze - 13 september 2010 14:34

sitter i skolan nu tror de är sistta lektionen för dagen ;P får  ju hoppas de :)

sitter och lyssnar på musik typ och fb :) men ja vad ska man göra ?

skriver med moa också . typ busigt ;O åh har tråkigt  inte kul;P nu kom milia och alma  så lite trevligare iallafall :)  

har haft idrott idag och matte , mentor ;P

hade 3-5 minuters mentor lektion xD sen rast i en halvtimme :)

friidrott hade vi jag hoppade 1,20 cm idag ;P körde bara höjdhopp :) eller jag körde bara de ;P har gjot allt annat  :)

Av Becca gumze - 12 september 2010 21:19

aah som ni märker har jag inte bloggat på ett tag ;P men va med alma igår och idag sov hos hon :9 hon spelade match mot rätan vart 2-4 :/ men ragunda spela bra endå :)) sitter och kollar på mamma mia på 3an nu :) så herrå

:D

Av Becca gumze - 8 september 2010 21:45

hade hk i skolan idag sen film/music och filmen vi såg va värsta pedofilfilmen ;O

sen vart de språk gick nja ne gick inte bra x) sen i slutet av dagen hade vi tema kanske?sen stanna jag på hammarn och va med saga och linnea :D va kulkul de :) vi träffa pontus och daniel :) va i lekparken och pratade typ och gungade ibland :P men hade trevligt med dom :)) vi åt på smulansgrill också :) vart 4 pommes med varsin dricka så är skyldig linnea 20 kr :) och eve 1 kr för att jag fick godis av henne tidigare idag :)  :) men nu ska jag inte skriva något mer idag :) gonatt:)

Ovido - Quiz & Flashcards