rebeccagumse

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Becca gumze - 6 september 2010 22:27

känns som jag inte bloggat på ja hur länge som hällst :S men iallfall idag började skolan va sjuk hela förra veckan kan säga att man har misst mkt ;S

hade mentor på morgonen idag sen matte sen va de en rast och då vart de språk(engelska) sen lunch rast sen vart de idrott(på hammarvallen) ..

är sjukt besviken på mig själv för att jag inte klarade höjdhopp tog bara 1,10 cm :O:'( och häcklöppning 10,10 sekunder typ ?;P

skulle springa 1000 meter(3 varv ) men sprang bara 2 varv  ..

och spjut kasta jag 10 meter eller vad de nu va :P

sen va de slöjd efter idrotten , virkade typ eller vad de  nu heter ?:P sen hade jag inget att göra så jag höll typ på somna :P

sen vat de att åka hemm :)

när man kom hem var de mat sen vart de att öva till provet och fixa matten ;P sen titta på tv och ta de chil bara :))

ja men nu ska jag va duktig och sova :))

Ovido - Quiz & Flashcards