rebeccagumse

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Canon EOS 350D

Bloppis-annons
Av Becca gumze - 25 november 2010 21:56

Canon EOS 350D ,

Den kompakta, lätta och lätthanterliga kameran ger dig suveräna bilder med snabba och säkra funktioner.


Egenskaper

  • 8,0 megapixels
  • 3 b/s med upp till 14 bilder per serie
  • E-TTL II blixtautomatik
  • DIGIC II
  • 7-punkts autofokus
  • Ny programvara DPP för RAW-bildbehandling
  • Samtidig registrering av RAW- och JPEG-bilder
  • USB 2.0 Hi-speed och videoutgång
  • Kompatibel med EF och EF-S objektiv och Speedlite EX blixtaggregat
  • PictBridge-kompatibel

inga skador eller de på den använt med annsvar :)

Medföljande-->

Batteri

laddare

böker (om kameran)

objektiv -18-55mm  ( vanligt )

kamera band

usb sladd

Kamera hus

minneskort -Sandisk Compact flash ultra  1,0gb

 

Foto & Videokameror, Säljes - Sundsvall (Västernorrlands län)
Pris:    2 300:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Becca gumze - 14 december 2010 22:22

ja rubriken säger nog de mesta kommer nog skriva mest på den :)...

Av Becca gumze - 8 december 2010 18:45

nu har jag titta på jul kalenden första gången i år ;P va till stan idag köpte julklappar till mamma och stickan han inte köpa till andra:( köpte HELLO KITTY hörlurar  svart guldiga :)       MIN ÖNSKELISTA Ipad ipod Mini laptop En...

Av Becca gumze - 7 december 2010 22:05


funderar på om man ska ta och sjunga på öppet hus men vet inte om jag vågar :S aah så fall vilken låt jag har funderat på wild horses  eller  This boy ,true colors :)  fast true colors-ane brun verkar svårast och sen this boy , så funderar mest p...

Av Becca gumze - 5 december 2010 13:57

idag ska vi åka hem jag vaknade cirka kvart i 12 idag ooups . vi har hunit packat bäddat och diska eller ja alma har diskat ;) Kan ju säga att jag verkligen längtar tills man flyttar hemifrån till lägenhet :D igår hade ja as kul kan jag ju säga...

Av Becca gumze - 4 december 2010 14:42

ååh igår va jag alma och linnea på gården :D fett nice asså kulare än bispens kan jag säga och folket va ju fett nice ;Dfast de va många jobbiga fjortizar :S va där från typ kl 6 till kl halv 12 på kvällen typ :)) idag ska vi på polar :) inte för...

Ovido - Quiz & Flashcards