rebeccagumse

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Becca gumze - 14 november 2010 23:31

har varit i alnö hela helgen de va toppen ;D vi träffade linnea också :)

fredag va vi med linne och åkte madras ååh va kul vi hade säger ja:D

lördag- va vi på drakborgen med tindra och ragge  sen efter de gick jag och alma på bio vi såg i rymden finns inga kännslor :)

tyckte de va kul bara lite jobbigt att han satt i den där tunnan :P

bästa repliken va nog ( simon-låter du när du har sex ? tjejen-Låter du när du har sex??  Simon - NEJ jag har inte sex  .

hahah fan va man skratta lät så kul :D

och sen då han putta i na i vattnet x)

1-10 så får den här filmen 7 :)

sen på kvällen va vi med linnea till kanske 22,50för då skulle hon sova :)

så jag och alma tog en promenad vi va hemma vid 00,45 men vi hade glömmt nycken så vi fick stå och ringa på jätte länge ;P va ine 00,55 så vi han för vi skulle va ine 01,00 :)


 Söndag- inte mkt hände idag aså vi lekte lite med barnen och linnea va med ett tag:))

sen åkte vi hem vid 5 tiden ;P


imorgon blir de sundsvall för mig igen , ska till hudkliniken och kolla vad de ä för exem aktigt jag har och mina knölar på händerna :P

 men gnatt nu <3

 

Tagen av-Mig<3

Ovido - Quiz & Flashcards