rebeccagumse

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Becca gumze - 11 november 2010 11:06

hejj :)

jag har inte vart i skolan på hela veckan känns som jag kommer va efter mkt :/

men i svenskan fick jag hem lite jobb så där jobba jag ikapp :)

skulle till skolan idag tänkte jag  men hela huvudet dunkade så jag orkade inte tänkte att jag skulle va hemma och vila istället :)

men i morgon blir de fan skolan ;)  sen blir de nog att följa med alma hem och sen åka till sundsvall med henne :)<3

+ de har kommit maser med snö :O fast de är ju ganska kul endå bara de inte blir svin kallt :)


kan ju också erkänna att min mobil börjar  ha lite damp nu :s hhum hur lyckas jag ?:O

jag har ju varit rädd om den här :O

nä nu vill jag ha min sony ericsson <3

meen den funkar ju inte heller :S så måste köpa en till men de är bara onödigt :S

ne nu ska jag gå ner och äta frukst :)

Ovido - Quiz & Flashcards