rebeccagumse

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Becca gumze - 9 november 2010 17:46

har inte skrivit på ett tag men kom hem i söndags skulle kommit hem i fredags  fast mamma sa att bussenn gick på lördan så då missade jag ju bussen ;P och pappa  skulle ju te stockholm så kunde inte  sova hos honom , tur så va mormor hemma så fick sova hos henne och hon skjusa mig till bussen i uppsala :)
buss turen gick bra :) sen åkte vi till birsta :))
jag fick/köpte
tröja från cubus-79kr
2 halsband från bikbok-38kr
örhänge från bikbok-19kr
armbnd från bikbok-19kr

ett halsband från uropen (stavning)-25kr
benochjerry glass-45 kr :)
leksak till simba-5kr
ett fotbolls  spel  -99kr
:))som jag köpt när jag var nere hos pappa ---->
halsduk-80kr
jeansleggins-100kr
jeans-49kr asså as billigt ju :O:D
t-shirt-99kr
jacka-499 kr :D
kjol-249kr
tröja-149kr :)
tror de bara va de :))
har inte vart i skolan dom är 2 dagarna är sjuk :S



Ovido - Quiz & Flashcards