rebeccagumse

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Becca gumze - 23 november 2010 22:36

en stor fet sanning om killarna i skolan är att alla är lika jävla över kåta !

Av Becca gumze - 23 november 2010 22:12

ja igår åkte jag hem till alma sov hos henne kl6 spelade vi badminton i forshallen med filip sen kom angnes becka och sara , vid 9 tiden drog vi te filip va där till kl 10 typ uuops vi skulle vart hemma 10 :O busigt :')

+ alma tar jätte mkt plats i sängen :O

+ att mina skor har gått sönder :S:S aaah jag dör asså och jag har inga pengar till nya skor asså shit blir ju galen :O

+Måste ha nytt navel smycke och läpp :O

idag i skolan hände de inget specielt precis tror jag :P

glömmde ju laddaren till mobilen hemma så kunde inte ladda den hos alma :S

så linus tog med den till skolan som att han va hemma :)

idag sover jag hemma ;)

har hjälp till i stallet hemma idag kändes bra faxtist :)

bar vatten mockade borstade av lillen gav dom havre :)

nu ska jag bara försöka smsa och lyssna på musik och försöka somna så gnatt <3


Ovido - Quiz & Flashcards