rebeccagumse

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Becca gumze - 20 augusti 2010 23:42

oh shit vad trött jag är asså sjukt ju :S hur kan man va så här trött så tidigt ?;O

tänkte lägga ut en bätte bild på håret idag men de går inte att ladda up för mig så de vart inte av ;P

men säger godnatt nu då :)

Av Becca gumze - 20 augusti 2010 18:29

jag ha typ ridit idag va väl ok :P hoppade en snabbis red lillstigen arne va jätte tittig och darrade då så inte så bra :S sen drog han typ :Pmen han är göllig endå <3

har inte gjort så mkt mer idag eller jo jag va till hammarn en snabbis och simba fick följa med :D


Av Becca gumze - 20 augusti 2010 11:37

jag heter alma, och jag är sötast i världen (a)

fast becca är  sötas, :]       

hihihi, busigt..


becca becca becca becca becca becca becca becca beccca becca 


hihi, jag ska snart va med agnes. vi ska kolla på film tror jag :]<3


VAMPYRER SUGER KANSKE? :]  men nu måste jag gååå.



alma alma alma alma alma alma alma alma alma alma alma alma


pussssssss hej ;*



Btw-  läääs min blogg (a)       http://almaasvensson.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards