rebeccagumse

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Becca gumze - 4 augusti 2010 23:50

ska gå och lägga mig nu så herrå :)) <3

Av Becca gumze - 4 augusti 2010 17:32

Hemma nu från kolmården och norrköping :))

asså blir bilder senare någon dag som att jag inte sitter vid min dator nu :)

iallafall igår va du kolmården och först gick vi inne på djurparken sen åkte vi safari saken :)) ass kul säger jag ha inte vuxit från de än , såg på sälshow va bra de :)

sen  i safari saken va de en bil som kockade inne hos lejonen x) sen va de typ get liknande djur som bråkade :p sen sov vi på vandra hem i norrköping va najs faktist :)) sandra och jag ut och gick väldigt mkt faktist åkte från norrköping kl halv 1o och sen vid uppsala hittade vi 2 voffsingar på vägen så vi fick åka till deras hem med dom :)) sen inte mkt mer :P :)) herå <3

Ovido - Quiz & Flashcards