rebeccagumse

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Becca gumze - 19 juli 2010 16:28

ååh jag trivs verkligen här nere varmt skönt sol och bussar överallt   

funderar på köpa ett buss kort bara att de går på 280 kr tror jag de va   

fast de kommer bli billigare att åka in till uppsala då men ja jag vet inte ska  tjata på pappa att han får betala mig busskortet  

iallafall va ju med mimmi till stallet jag fick rida poppe idag igen :D red barbaka super kul ju :D sen åkte jag och mimmi och badade fett nice de ;D vart nog pyttelite brunare   funderar starkt på att åka till uppsala imoron med vem vet jag inte men ja jag måste ha ett nytt linne och väska ... snart ska vi äta med pia nelly och sandra tror ja kulkul de   


men pöss på er då  

Av Becca gumze - 19 juli 2010 10:03

ska dra till  stallet med mimmi nu eller jag ska va vid buss saken 10,25 så ja herrå :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards