rebeccagumse

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Becca gumze - 25 juli 2010 22:36

ska sova nu idag va jag in med mimmi till gränby köpte nya skor :) och ett linne :) älskar skorna björnborg skor :D:D

nej men godnatt nu <3

Av Becca gumze - 25 juli 2010 08:42

fyfaan vad kul de va på grönalund jag mimmi och linus åkte jetline mäst typ tror jag  :) va ju sommar krysset igår också så då var sean banan där och anna bergendhal :)

sean banan va ju helt klart bäst ;D sen va ju de flera men vilka kommer jag inte i håg :P

sen vid 2 tiden började de regna där

fyfan vad kallt de vart som hatt jag bara hade shorts,linne,gladiator sandaler och megan basrball jacka :S svin kallt ju :(

kanske lägger in bilder eller ja om jag har batteri i kameran :)

jävla skit väder i dag så vet ej vad man ska göra idag :P har lust att gå i gränby eller gå på bio vet inte riktigt faxtist  :P

men ska fixa lite saker nu herrå <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards