rebeccagumse

Alla inlägg under juli 2010

Av Becca gumze - 15 juli 2010 16:27

har tittat på 2 filmer idag haft typ vattenkrig eller vad man kan kalla de x) han är trött och jag fattr inte vf ??   

blir kankse någon jordgubbe senare och ett bad i älven    

vet inte om de blir så mkt mer idag  men arå nu ska jag gå och va social med dom      

:')

Av Becca gumze - 13 juli 2010 23:48

igår kom Albin och ja han ska nog va här ett tag :')


idag åkte vi och badade  äh sen typ film  och nja inte så mkt idag   

blir nog en komedi eller skräckis   


go natt        

Av Becca gumze - 12 juli 2010 20:13

sitter nu och lyssnar på musik med albin och typ  ska se film senare   

vet inte hur jag ska göra vilken blogg jag ska ha :/

Idag iallafall va vi till  älven och badade  mamma skjusa med bilen och då va ju klart hundarna med    

han puttade i mig lixom de va ju as kallt då kan man ju inte bada om vattnet är kallt   Zimba simmade för första gången i sitt liv idag    

Albin slog mig  omg  fast inte så hårt  !

men ajaa  herrå<3

:)

Av Becca gumze - 12 juli 2010 00:57

Av Becca gumze - 11 juli 2010 22:30

ja jävla blogg bytande men nu tror jag att jag blir kvar här då ;D

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards