rebeccagumse

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

i hate you and i love you

Av Becca gumze - 17 oktober 2010 22:47

asså shit min pappa vet ej om du läser de här men troligen inte...

man blir så sjukt sårad när du inte svarar på de jag skriver på facebook ..

du hör aldrig av dig vf inte ?


har du tänkt på att jag kanske saknar dig att jag kanske skulle blil glad om du hörde av dig först ?


men aah.............när jag och ronja va ine på sjukan i uppsala kunde inte du ens komma med saker till oss som laddare till mobilerna och tandborste och så nej du tyckte de va för långt men hallå 5 jävla fucking mil ditt och 5 hem inte så  jävla mkt !



när du skrev att du va i sundsvall vart jag glad , jag frågade om inte du kunde svänga in till hammarn för jag ville träffa dig men nej , jag sa att ni kunde äta här , men du sa inget då typ bara mumlade .....


asså snälla ska de va så svårt att svara på ett sms någon gång ?


känns som du struntar i mig som att  nelly simon och pia bara finns i din värd ...


och saker du lovar kan du inte hålla de eller ?


finns så mkt i mitt huvud som bara snurrar runt nu :S


när jag är nere hos dig de ända du för är att först jobbar du sen kommer du hem och sätter dig framför tv , sen går du och hämtar en öl du sittar där hela dagensen på kvällen cirka 10  sitter du och spear till kl 2-3 på natten , sen har du jobb igen kl 7 och kliver upp kl6   de är dagen där du jobbar ,


och när du inte jobbar är - vakna cr 11 på morgonen sen spela går och gör några mackor sätter dig i soffan spelar eller kollar på tv , sen är de lunch antagligen besttäler du pitzza eller kebab eller något sånt


, asså de är ju nästan synd om dig , du har inte lärt dig riktigt hur man gör mat , jag fick hjälpa dig köpa kryddor när pia flyttade nu i sommaras:S


och du knäckte ägg för första gången i ditt liv men hallå du är ju för fan 36 :O


jag fick göra mat minst 1-2 ggr i veckan nu på sommar lovet , jag vill inte att nelly ska äta sånt skit som  mig,dig , hon måste fan få riktig mat .....


men nu orkar jag inte skriva för nu är jag helt tår ögd och helt slut , jag har inte äns skrivi helften av vad som finns i mitt huvud nu så aa gonatt <3


 
 
sofie

sofie

18 oktober 2010 00:30

tycker det är riktigt tråkigt att läsa,
jag vet, vi känner varndra inte alls bra men jag finns ändå om du skulle vilja att någon lyssnade eller om du vill prata om nått:)

http://sofieduvet.blgospot.com

Becca gumze

18 oktober 2010 13:14

tack :) dsm

 
Ness

Ness

18 oktober 2010 18:03

Hej du va intresserad av ett armband eller en massa armband på samma på min bloppis, är du det ännu :) ? skriv till min hotmail blopp92@live.se

http://www.bloopp.blogg.se

 
saga

saga

20 oktober 2010 20:57

jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
du borde säga de till han.
jag finns om du vill prata, de vet du va?

http://www.bajslaaarv.blogg.se

Becca gumze

20 oktober 2010 22:26

ja .
ja dsm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca gumze - 14 december 2010 22:22

ja rubriken säger nog de mesta kommer nog skriva mest på den :)...

Av Becca gumze - 8 december 2010 18:45

nu har jag titta på jul kalenden första gången i år ;P va till stan idag köpte julklappar till mamma och stickan han inte köpa till andra:( köpte HELLO KITTY hörlurar  svart guldiga :)       MIN ÖNSKELISTA Ipad ipod Mini laptop En...

Av Becca gumze - 7 december 2010 22:05


funderar på om man ska ta och sjunga på öppet hus men vet inte om jag vågar :S aah så fall vilken låt jag har funderat på wild horses  eller  This boy ,true colors :)  fast true colors-ane brun verkar svårast och sen this boy , så funderar mest p...

Av Becca gumze - 5 december 2010 13:57

idag ska vi åka hem jag vaknade cirka kvart i 12 idag ooups . vi har hunit packat bäddat och diska eller ja alma har diskat ;) Kan ju säga att jag verkligen längtar tills man flyttar hemifrån till lägenhet :D igår hade ja as kul kan jag ju säga...

Av Becca gumze - 4 december 2010 14:42

ååh igår va jag alma och linnea på gården :D fett nice asså kulare än bispens kan jag säga och folket va ju fett nice ;Dfast de va många jobbiga fjortizar :S va där från typ kl 6 till kl halv 12 på kvällen typ :)) idag ska vi på polar :) inte för...

Ovido - Quiz & Flashcards