rebeccagumse

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Va med du också :D

Av Becca gumze - 3 september 2010 12:31

          passsa på att vara med i en tävling om utlottnig av ett schomaster LEGEND

fleeacetäcke!

gör så här för att delta

  • kommentera att du vill vara med och delta ,gå in på tinkas.blogg.se och skriv och skriv i detta inlägg
  • skriv vilken storlek du vill ha och din mailadress (om du skulle vinna )
  • lägg sedan in bilden nedan  på din blogg/bilddagboken och skriv även med länken i inlägget med mailadress
  • om du gillar www.tinkas.blogg.se och vill fortsätta följa den så får du/ni gärna lägga till tinka på bloggvin.längst upp i vänstra hörnet.  :)

                                                  så utsätts vinnaren

      vinnaren utses med hjälp av ett slumppogram.vinnaren slumpas alltså fram.

                                                  lycka till ! :))

tävlingen avslutas den 20 september


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca gumze - 14 december 2010 22:22

ja rubriken säger nog de mesta kommer nog skriva mest på den :)...

Av Becca gumze - 8 december 2010 18:45

nu har jag titta på jul kalenden första gången i år ;P va till stan idag köpte julklappar till mamma och stickan han inte köpa till andra:( köpte HELLO KITTY hörlurar  svart guldiga :)       MIN ÖNSKELISTA Ipad ipod Mini laptop En...

Av Becca gumze - 7 december 2010 22:05


funderar på om man ska ta och sjunga på öppet hus men vet inte om jag vågar :S aah så fall vilken låt jag har funderat på wild horses  eller  This boy ,true colors :)  fast true colors-ane brun verkar svårast och sen this boy , så funderar mest p...

Av Becca gumze - 5 december 2010 13:57

idag ska vi åka hem jag vaknade cirka kvart i 12 idag ooups . vi har hunit packat bäddat och diska eller ja alma har diskat ;) Kan ju säga att jag verkligen längtar tills man flyttar hemifrån till lägenhet :D igår hade ja as kul kan jag ju säga...

Av Becca gumze - 4 december 2010 14:42

ååh igår va jag alma och linnea på gården :D fett nice asså kulare än bispens kan jag säga och folket va ju fett nice ;Dfast de va många jobbiga fjortizar :S va där från typ kl 6 till kl halv 12 på kvällen typ :)) idag ska vi på polar :) inte för...

Ovido - Quiz & Flashcards